Thursday, January 31, 2013

Mengemas Kembali UnderGround Home Office a.k.a Store

Assalammualaikum

Hari minggu baru-baru ini sempana cuti 3 hari, aku mulakan operasi mengemaskinikan UnderGround Home Office a.k.a Store. Sempana semakin banyak bahan permainan aku dan untuk keselesaan memasang model Gunpla (kerana kurang pencahayaan dan sirkulasi tidak teratur). Orang rumah aku cakap "... hmmm, minggu nie aje kemas, esok-esok selerak balik... tgk laaa nanti...". Hmmm ada betul juga kata dia hohohoho.


Gambar Sebelum, ini pun akurium 2 ketul sudah di keluarkan

Gambar Selepas mengemaskini. Hohoho baru beli Storm Trooper (Hot Toys) Star Wars (3 kali bayar ooo). Sekarang rak besi aku sudah ada banyak ruang kosong yang harus di isi/penuhi. So lepas ini kite mulakan operasi bawa kembali barang permainan dari office. Sekarang ini tengah mencari poster-poster yang menarik untuk di tampal bagi menambahkan penampilan imej bilik gunpla dan Adult Toys Collector 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)