Wednesday, January 2, 2013

Berebut Mainan Dengan Anak

Assalammualaikum.

Ini cerita tahun lepas punyer, dan banyak lagi cerita tahun lepas akan ku postkn tahun ini gara-gara gambar dah penuh dan tidak boleh upload.

Aku beli Spec Ultraman Zero ini dekat Pasar Basah Seri Gombak dengan harga dalam Rm18 kot; se ingat aku laa. Tujuan beli sebenarnya untuk koleksi aku, tapi berebut pula dengan Adam. Aku memang nak beli 2 biji, tapi tinggal satu sahaja, jadi aku pun terpaksa mengalah bagi kat anak ku yang tersayang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)