Thursday, July 12, 2012

Comic Fiesta 2011

Yer aku tau nie dah lepas di tahun lepas, suka hati aku ler aku nak post apa kan kan kan...
Comic Fiesta nie telah di adakan di Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC) pada 17/12/2011.

Aku pergi ngan Family aku (Aku, Az, Adam & Amani, Hasya, Hilmi, Hani & Hanif) ramai tue. Aku pegi naik train Putra aje, sebab Adam nak naik train (memang tak pernah naik trian, first time nie). Sampai klcc aje, ramai gila orang beratur nak masuk, dah ler hari dah tengahari, pansa gila.

Menggunakan bebudak kecik, aku dapat gak masuk awal hohohohohoho.. harga tiket RM15 kot (aku lupa). dah ler tgh hujung bulan (orang gomen 17hb tue dah kira hujung bulan aaaa) so mamang tak ada budget nak beli apa-apa aaaa.....







Ada yang tengah photo shoot tgh-tgh panas



Ramai gila orng beratur,
dan ramai gak yang potong line
















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)