Sunday, July 29, 2012

Berbuka Semasa Hari Bekerja

Aku tidak lagi update apa yang aku sekeluarga berbuka semasa hari bekerja. So inilah kisahnya:

Memang sahor kul 4.30 pagi, time tue nak tengok rambut gerbang isteriku hohohohoh menakutkan.. erkk cantik, cantik... Kerja tue macam biaser laaa, bukan sibuk pun, kalau sibuk pun tidak laa selalu dan tidak laa rumit sangat.

Cuma time balik tue adalah 5.30 petang. Sekali keluar dari office, ramai gila kenderaan, JEM!. Biasa laa Kuala Lumpur kan.. Kekadang aku akan pergi kerja dan parking kat office kat PJD atau parking kat Setiawangsa. 


Kalau parking kat office PJD, memang sah aku akan lambat sampai ke rumah, paling awal pukul 7.15 petang. Nasib baik isteriku dah beli siap-siap makanan kat Bazaar Ramadan, di belakang office dia aje.

Tetapi kalau aku parking kat Setiawangsa, awal laa sampai ke office dan juga awal sampai ke rumah, cumanya kosnya agak banyak laaa dengan parking fee, transport fee dari Setiawangsa (Putraline) ke Bandaraya (StarLine)..


Gambar kat Train Station PutraLine

Menu hari Isnin hari tue
Budak Hasya yang paling sibut skali masa nak berbuka

Bernaga selepas berbuka














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)