Thursday, December 19, 2013

Update Toy Collection End of the year 2013

Assalammualaikum,

Hohoho... kite update sikit koleksi main.

1. Battlestar Galactica Viper MK1 (beli kat Toy Panic yang buat aku Panic aje, tapi memang sangat murah)
2. Thundertank Thundercats (beli kat SOGO saja, tengah sale)
3. Captain Harlock Action Figure (beli dekat Amiami)
4. Jabber Unicorn (beli dekat G-Wing, service yang teramat mantap)
5. Extension Train untuk Kamen Rider Den O (beli dekat eBay)
6. Revoltech Dan Board (beli dekat HLJ)


Battlestar Galactica Viper MK1 Original model dari Moebios. Aku pre-order pada bulan Feb dalam harga RM128 sahaja, setelah menjual Gundam Age aku 2 biji, tapi sampai November baru dapat (memang hot stuff)

ThunderTank dari Thuntercats dari Bandai. Beli murah sahaja ini, RM56 saja, harga asal dalam RM1++., dapat diskaun 70%.

Harlock Action Figure dari Play Arts Kai. Battleship dia tidak siap lagi. tgh tunggu air brush (budget tahun depan). Tapi tahun depan pun dah pre-order Harlock Action Figure dari Hot Toys. Darn.. movie dia aku tak tengok lagi.

Itu dia mainan yang telah ter"haul". The Bat aku beli melampau murah dam RM50 sahaja, mana member aku beli tak tau laaaa.

Adeh .... Ada berkotak2 lagi Model Kits yang aku tidak sempat lagi pasang gara-gara musim Online Games (Ragnarok 2) telah bermula. Tapi tahun depan akan start balik ber operasi secara bergilir-gilir. Tahun depat arrangement dalam bilik ini akan di"upgrade" sikit bergantung pada budget.

Extension train untuk Kamen Rider Den O dari Bandai. Fully mechanical, no battery needed. 

Sekian, terima kasih


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)