Thursday, December 19, 2013

Big Bad Wolf Books 2013

Assalammualaikum,

Hi semua, sudah lama aku tidak meng"update" blog ini.
Alasan tetap sama.

So.. aku mulakan dengan cerita bergambar aku pergi ke Big Bad Wolf Books Clearance Sale. Aku pergi pepagi lagi bersama bos kecik dan bos kecik admin aku. Aku tidah shopping sangat kerana tengah berbudget sikit.

Apa yg hanya beli adalah :-

1 biji buku 3D Model Millennium Falcon = RM18
2 biji buku ABD & 123 untuk anak aku = RM12
3 biji novel untuk isteri tersayang = RM15
Jadi jumlahnya RM45.00 sahaja

Memang menarik pada tahun ini kerana jualan dia lagi murah dari tahun lepas dan dia sudah adakan
1. tempat bermain untuk ibubapa letak anak-anak mereka
2. tempat untuk menyimpan buku bila kite sudah tidak cukup tangan untuk pegang
3. kaunter pembayaran yang lebih sistematik

Suasana hari pertama di pepagi hari

Buku yang aku berjaya beli dengan modal RM45 Aje

Sekian, terima kasih


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)