Thursday, December 26, 2013

Comic Festival 2013 At KLCC


Assalammualaikum,

Comic Festival 2013 At KLCC ini dilangsungkan selama 2 hari (21-22 Dis 2013). aku pergi pada hari yang ke-2. Banyak perubahan dari 2 tahun sudah aku pernah pergi.

  • Tempat beli tiket lebih teratur, tempat bergambar disediakan, 
  • banyak booth diadakan, memang menarik dan 
  • semakin banyak peserta cosplay yang ambil penyertaan.(crossdress pun semakin banyak erkkk)


Malas hendak bercerita, so layan aje gambar aku, yang penting aku hanya sempat beli satu baju Summer dari Booth Japan Culture.



Ada tournament Game. Aku tak ambik port sangat sebab rambang mata tengok chikaro cosplay.

Culture Japan, Danny Choo Booth. Tidak sempat bergambar dengan Danny & Datuk Jimmy Choo.

Aaa.. kedai AF Hobby pun ada. Dengar dapat banyak untung.


Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)