Wednesday, June 5, 2013

Jalan-jalan bersama anak ketika isteri berpantang

Assalammualaikum,

Ahad lepas (02062013) aku bawa anak-anak aku berjalan-jalan oleh kerana diorang dah boring sangat tahap dewa duduk dirumah sebab isteri aku tengah berpantang. So, aku pun bawa diorang pergi Aeon (dulunya Jaya Jusco) Setiawangsa.


Bawa diorang ke entertainment arcade aje laaa yang aku mampu, hohoho bukan apa sebelah tue ada tempat jual toys, so sambil menyelam minum air.

Memang nasib ada pulak event kat sini, Dino World, sempat laa tengok dinosour kat situ, Adam tanyer, kenapa tidak ada Ultraman.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)