Tuesday, June 25, 2013

Datum:KL 2013 - ARCHIDEX 2013

Assalammualaikum,

Kali ini Datum diadakan pada 21-22 Jun 2013 (Jumaat - Sabtu) dan buat kali kedua aku dapat pergi ke Datum. Ikutkan dari Unit Latihan Cawangan Arkitek, kalau sesiapa sudah pergi Datum tahun lepas tidak layak untuk menghadiri Datum 2013 ini. Tetapi Unit aku cuma ada 3 orang pegawai sahaja dan semua bos tidak mahu pergi, so aku terpaksa laa pergi juga hohohoho.

Bagi aku untuk tahun ini, Datum kurang meriah, mungkin sebab jerebu yang melanda dan mungkin sebab speaker yang dijemput kurang menarik dan mungkin point LAM aku sudah cukup untuk tahun ini dan tahun depan. Sudah macam jadi trend sekarang, makan tengahari kena berdiri, rasa kurang selesa kalo makan berdirikan.

Hari pertama Datum 2013 diadakan pada hari Jumaat.

Diantara pameran oleh para pelajar yang berdaftar dengan PAM

Semasa balik dari Masjid KLCC aku terjumpa tempat Assemble Point untuk Menara Maxis. Setiap point mewakili tingkat dan department masing-masing.

Diantara poster untuk Datum:KL 2013
Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)