Tuesday, June 25, 2013

Happy Birthday 3 years old Hasya Amani

Assalammualaikum,

Tepat pada haribulan 12 Jun 2013 adalah hari jadi anak kedua ku, Hasya Amani untuk 3 tahun. Tiada sangat majlis besar untuk sambut birthday Amani sebab isteriku sedang perpantang lagi. Aku cuma buat makan sekeluarga secara kecil- kecilan sahaja.

Nasib baik laa Litt Tak ada buat Mid-year Warehouse Sale, sempat juga aku pergi membeli sedikit hadiah untuk anak dara ku seorang ini, tapi kena beli juga satu mainan untuk teruna sulung ku hohoho.

Semua ini untuk RM65 sahaja. Patut lebih lagi (still dalam budget) tapi ada mainan rumah ku kena rembat , entah siapa, so yang tinggal yang kecil sahaja.

Masa buat birthday party kecil tue, aku pasang balik khemah diorang nie dan masukkan banyak belon dalam tue, untuk diorang bermain-main.

Sekian, terima kasih.

Happy Birthday Hasya Amani, papa love u!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)