Friday, March 1, 2013

Welcome March


Assalammualaikum,

Sudah sampai bulan Mac, baru ini aku dapat update blog ini. Bulan Februari, aku tidak update langsung. antara sebabnya adalah :

  1. line internet slow teramat sangat
  2. aku sibuk dengan kerja ( kerja ler sangat hohoho , tapi memang aaa sibuk ) lagi pun program aku bulan februari agak padat dan pack
  3. aku tidak ada mood sangat kerana truma weeeiii (accident)
  4. banyak pikir benda lain....

Hohoho bulan Januari telah aku settlekan cukai pintu, Indah Water, cukai tanah, dan lain-lain; Bulan Februari banyak settlekan cukai toys; Bulan Mac pula nak settlekan Road Tax dan Mobile Insurance; Awal tahun nie memang banyak pakai duit. So bulan nie juga banyak program;

  1. hendak pergi Johor (rombongan mengantar adik ipar ku kawin)
  2. hendak pergi Langkawi (family holiday) memang cuti seminggu terus nie.


Sekian, terima kasih








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)