Friday, March 1, 2013

Toy Collection Early 2013

Assalammualaikum,

Hohoho biar gambar mencerita segala-galanya...................... (agak malas sebenarnya) :)

Baru ini Virtual On aku baru sampai, kira boleh laa jadi bahan kolesi tahun 2012 ini. Tapi baru-baru ini aku telah menjual 2 bji gundam (Gundam Age Sollow & Titan) aku kepada orang Johor sebab aku hendak beli Plastik Kit Battlestar Galactica (panjang dia 11 inchi oooo)
Virtual On aku dah siap display. Macross Yamato scale 1/200 aku sudah aku bukak, satu set untuk aku, lagi 2 set ingat hendak jual. Gundam RX-78-2 tengah pasang lagi.. slow moo sikit bulan Februari ini.

Ini lah toy accessories yang baru sampai dari Jepun (bukan toy yer). Aku beli kelengkapan untuk buat Hanger  Gundam ku. harga agak murah laa walaupun dekat amiami lagi murah, tapi sebab tidak jumpa set ini dekat Malaysia. Antara aku beli adalah H-Hanger, Octagon-Hanger, H-Hangar Working Arm & Arm Mount Set dan Weathering Set. Harga anda boleh check dekat HLJ.com
Seperti ku katakan, bulan Februari aku kena accident. Motor langgar aku lalu terkena pad kaki dia dan mencucuk tayar aku lalu pancitttt laa tayar kereta kuuuu.

Antara diorama yang sesaja nak mencuba. Memang best, Free Link System.

Ini antara koleksi bulan Februari. Nama dia drossel fireball charming figma. Harga agak murah dari kedai, tapi aku beli dekat facebook di Kedai Toy Kite, Skang drossel sudah jadi awek kepada Heroman. Tengok laa bila da rezeki, aku nak beli motor drossel pula.

Argh pening kepala aku nak buat Hanger Gundam macam mana. Sebab dia free link system, so macam-macam configuration boleh buat. Ada juga rasa hendak beli lagi, rasa tidak cukup.

Toy Akhir bulan Februari. Dapat murah gila, beli dari Facebook di Kedai Toy Kita. RM40 aje. Dekat eBay jual dalam RM60 belum masuk postage.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)