Monday, March 18, 2013

Haul Bulan Mac

Assalammualaikum,

Hohoho biar gambar mencerita segala-galanya...................... (masih malas sebenarnya dari minggu-minggu lepas lagiiii)  :(

Bulan nie baru cash out cek dari Nuffnang, sebulan baru dapat cek, tidak ler banyak, tapi boleh laa bagi anak bini makan.

Ini adalah gambar hiasan semata-mata, tapi dah order dari Shahrum HLJ Distribute, harga Pre-Order nya dalam RM120++, akan di update bulan depan.

Gambar atas belah kiri, aku punyer koleksi di office, tapi dah bawa sikit ke rumah untuk meminumumkan ruang mainan di office, gambar lain itu semua anak aku punyer. Sekali diorang main, satu rumah selerak, lupa pula nak letak hasil mural adam buat dekat dinding yang aku baru cat..erkkkk 

Antara koleksi yang telah di bawa balik dari office, tapi Haul bulan Mac adalah  Takara Tomy Tomica - Tomica Heroes - Nissan Fairlady - RFT13 (RM18 aje) & Disney Tron Legacy - CLU's Sentry's Light Cycle in Diecast (RM37 jer) bid dan beli dari eBay, agak murah juga dari situ.

Parcel dari U.K bernilai lebih kurang RM37 aje (£3 untuk item dan £5 untuk postage, postage lagi mahal dari item, tapi postage dari U.S lagi mahal, mahal gila masalahnyer) menarik juga cara packaging dia, dibalit dengan plastik supermarket dan kotak sabun (macam feb punyer sabun basuh pakaian aaa)

Dalam proses hendak pasang Gundam RX-78-2 Ver. Ka. Tampal decay memang sakit hati, banyak tak menjadi.

Akhirnya siap jua Gundam RX-78-2 Ver. Ka. aku, Memang aku sengaja tak pasang coer kaki sebelah tue hohohoho, penat colour inner frame (cincai aje hohoho) takkan hendak tutupkan. Kasi expose sikit hohohoho.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)