Monday, September 10, 2012

Whatz New in My Home

Assalammualaikum.

Apa yang baru dalam kehidupan aku. tidak ada pa-apa sangat. Cuma agak sibuk nak kemas kawasan rumah sempana Hari Raya Aidilfitri. Baru-baru ini aku baru mengecat rumah. Bukan semua rumah laaa, satu wall aje untuk buat feature wall sahaja.

Kebun belakang rumah dah sebulan tidak buat apa-apa, baru ini lah nak clearkan sikit. Pokok Bendi aku pun dah macam nak mati aje. Pokok betik agak subur tanpa penjagaan apa-apa. Pokok tembikai korea aku dah start beebuah dah. Pokok pucuk ubi ok aje tumbuh. Aku baru saja trim sikit pokok pandan yang subur membesar. Sekrang dalam proses tanam kankung dengan kacang panjang.

Pejabat a.k.a setor di bawah tanah aku pun baru di kemas kini, tapi tak ada gambar laaa. Bila dah kemas, mood untuk sambung balik robot gundam pun dah ada. So malam ini boleh laa start siapkan lagi 2 kapal terbang.




Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)