Tuesday, September 4, 2012

Makan dan Aktiviti Selepas Raya

Assalammualaikum semua. Sudah lama tidak ku post apa-apa entri sebab gejala malas dan line internet slow. Hari ini aku rasa mau 2-4 entri akan aku keluarkan. Tapi entri ini nak ku ceritakan pasal makanan yang aku makan.

Selepas puasa dan beraya di kampung, rutin biasa kembali jua. Makan kat fast food dan restoran mamak (Taqwa) kegemaran tue sahaja, jarang kami masak kat rumah sebab bangun lewat, masa hari minggu laaa yer.

Pepagi makan McD

Adam mamai lagi

Say Aaaaaaaa uummmm

Makan dekat Taqwa

Hidung kembang kempis minum teh tarik

Orang lain, sebelum raya dah cat rumah, kami pula lepas raya baru sempat cat. Bewarna juga rumah ku, Masa beli cat itu, dekat tong cat dia tulis jambu, tapi dia keluar warna pale brown. Aku cat sensorang aje, itu pun kena ambik cuti hari isnin (27/08/2012). Kena siapkan sebelum isteri ku balik bersama anak-anak tersayang. Dalam 5 jam gak aku nak settlekan dinding panjang ini, sempat 2 layer sahaja. Boleh laa ork.

Cari cat kat kedai Uncle hardware dekat Seri Gombak

Rumah ku sebelum di cat

Rumah ku semasa di cat. Sambil mengcat dengar lagu video K-pop!

So tunggu aje laaa apa dah terjadi selepas siap, kami tukar sikit layout. Tukar angin sikit.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)