Monday, August 13, 2012

Bleach, Naruto, Lord of the Ring & Pedang Setiawan Sword Replica For Sale

Baru-baru ini aku ternampak/terbaca sekeping gambar dari Facebook. Sebentuk Replika Pedang dari komik dan movie Pedang Setiawan. Memang merarik sekali, ialah dulu masa baca komik memang mengkagumi gaya perlawanan diorang. Mamat nie mengelarkan diri nya sebagai Hang Wira dalam FB, anda semua boleh check it out jika berminat melakukan perniagaan. Aku saja aje promote kepada semua orang.

Dulu ada member aku pernah tempah sebuah pedang penjejak awan dari pembuat keris, memang sempoi. Dan sekarang replika ini sudah jadi business. Ia boleh di buat sebagai perhiasan dalam rumah atau accessory dalam cosplay, tapi aku rasa ia pun boleh di jadikan senjata jika kecemasan (dengan penuh gaya).

Diantara pedang yang di perdagangkan adalah dari Movie Lord Of The Ring, Komik/movie Pedang Setiawan, Anime/Manga Bleach, Anime/Manga Naruto :

Pedang Frodo dari Lord of the ring

Pedang Penjejak Awan dari Pedang Setiawan

Pedang Kurosaki ( Zangetsu ) dari Anime Bleach

Pedang Sasuke dari Anime Naruto

Payung pedang menyerupai pedang kurosaki. RM40 aje beb! Boleh berjalan dengan bergaya

3 comments:

  1. Congratulation!! Tahniah!!
    Kamu follower saya yang ke 100 =)
    Selamat berkenalan dalam dunia blog...

    Can you please give me your email and postal address? Hehehe...

    Thanks..! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really! Thank you, i guess.
      And nice to meet u too,
      U can contact me at :
      sub_xxx@yahoo.com or
      hanifizuan@gmail.com.

      Delete
  2. kalo saya nk tempah replica pedang setiawan mcm mane bang?mahal x hrga replica ni?
    pm saya kt zaldinamik@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)