Wednesday, March 19, 2014

WareHouse Clearance Mattel & Litt Tak 2014

Assalammualaikum,

Warehouse Clearance Sale kembali lagi mencabar minda dan nafsu, satu sebelum gaji, satu lagi selepas gaji.
Masak mana satu nak pergi nie...

Sale Litt Tak yang akan aku window shopping adalah :
Bandai

  • Gundam
  • Takara Tomy - Tomica (aku hendak cari tempat perking kereta)


Sale Mattel yang akan aku window shopping adalah :

  • Hot Wheels (mungkin tahun ini ada jual kereta kot, tahun lepas tiada)
  • Barbie (untuk anak perempuan ku, untuk anak lelaki apa-apa boleh hohoho)
  • Fisher-Price (untuk baby comel gigi sebatang)


Untuk aku tidak ada laaa...sebab aku window shopping saja.. hohohooo...
...kenape laaa beli barang permainan tidak boleh buat perlepasan cukai pendapatan...







Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)