Monday, March 10, 2014

Kursus Sketch

Assalammualaikum,

Baru-baru ini aku ada attend kursus Sketch.
Di anjurkan oleh Cawangan Arkitek JKR.
Memang menarik kursus itu, ialah kursus lukis-lukis suka hati...
tapi hasilnya mantap....
aku suka makan tengahari dia!!!!

Kursus 2 hari, 2 hari aku makan free dan tidak payah punch card hohohho!!!

Antara scene yang hendak dilukis
Walaupun ia bukan sketch on site, tp still ada human touch diterapkan dalam lukisan ini. Kursus ini mengajar menekap gambar dan lukis balik dan mengajar colour menggunakan icoline.

Ini hasil dia, cantik tak aku lukis dan colour.... sebijik tue...
awek yang aku lukis dan colour yang aku puas hati hohohoho.
Macam kain batik pun ada gak nie...

Sekian terima kasih


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)