Monday, September 23, 2013

Jamuan Hari Raya Cawangan Arkitek 2013

Assalammualaikum,

22 Ogos 2013, Cawangan Arkitek JKR, telah mengadakan Jamuan Hari Raya Cawangan. Hidangan macam biasa laa yang penting ada KAMBING hohoho, so... Tema untuk tahun ini adalah PRISMAWARNA AIDILFIRTRI.

Berikut adalah Stage PhotoBooth. Tengok tue ahli usher menunggu kedatangan VIP dan kaunter pendaftaran untuk mengambil nombor cabutan bertuah... aku tak menang pun....

tue dia nombor cabutan bertuah yang tak menang tue...


Itu dia hidangan yang penting, kambing golek!!!

Sesi karauke bersama artis. Tapi aku lebih suka ambil gambar photographer.. sebab jarang gambar diorang nie ada di siarkn hohoho 

Aku bersama Ex-CKBA, hmmm aku nampak kurus aa sekarang

Ini pula, jamuan hari raya bagi tingkat 12, dulu aku tingkat 11. Menu unit aku macam biasa laa mee sup pakya.
Poster Ucapan Hari Raya dari unit aku iaitu Programe Office / Unit Pejabat Program, credit gambar kepada bos kecik aku fender / pendot / fendi (bujang lagi, sapa mau cepat)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)