Monday, September 23, 2013

Hobi lama kembali lagi

Assalamualaikum,

Hohoho... hobi lama aku iaitu menternak ikan laga kembali lagi. Baru-baru ini dapat sumber baru dari pakcik aku dan dapat ilmu baru macam mana nak buat makanan untuk anak ikan laga.

Itu dia kawasan ternak ikan laga pakcik aku dekat greenwood. Ini cuma hobi dia, tapi ada gak orang beli ikan dari dia, paling mahal dalam RM100++ dia jual, orang tue letak harga, dia orite aje. Hohoho aku rembat sikit stok yang ada sebab pakcik aku nak start breeding yang baru dari jenis lain.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)