Thursday, November 1, 2012

Welcome November

Selamat Datang November.
Welcome Rain November
Bulan ini banyak cerita best dan mesti tonton! So, banyak budjet sikit ke arah sana hohohoho. Tapi malam ini aku akan menonton dengan bos aku (umur sebaya dengan aku aje), cerita James Bond 007 Skyfall pukul 10.30. Bos aku memang baik hati, siap belanja aku lagi, jangan marah aaa.



Bulan ini juga aku nak order mainan dari Jepun. Bukan canggih sangat pun, kotak sahaja. Tapi harga dia RM110 aaa. Di sebabkan ia agak comel dan cute, biasa laa dalam hati ada taman, aku beli laa. Aku order melalui kawan aku, sumber dia adalah Hobby Link Japan  (HLJ) Ia adalah Danboard. Aku akan fotostate board itu dan tampal atas kotak untuk buat mass-production !!! pastu aku akan jual kepada orang ramai hohohoho business minded.
Danboard

Bulan ini juga aku dah start berpindah tempat kerja, dari Tingkat 11 ke Tingkat 12. Ada orang tidak suka aku hidup senang sangat dalam Cawangan Arkitek ini. So dengan tempat baru ini, adalah juga laaa azam baru, aku nak gegarkan Cawangan Arkitek ini, untuk diorang tahu kewujudan aku yang selama ini aku sedang tidor kepenatan dari Cawangan Kerja Bangunan Am, Watch Out you Guyz!!

Sekian, terima kasih.














6 comments:

  1. All the best sis for new month! bulan baru,semangat baru gitu..=D

    ReplyDelete
  2. >>>Nampak sangat tak suka ngan kita orang kat tingkat 11 huhuhuh
    >>>citer hobbit dah nak keluar hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hohohoho ada laaa org tue yg kurang waras tue kurang senang aku di Cawangan Arkitek

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)