Monday, April 29, 2013

Happy Birthday Mak

Assalammualaikum,

Sabtu lepas Hari Jadi Mak ku yang tersayang. Kami buat makan-makan sikit aje.

  • aku (along) beli kek aje dari Secret Recipe, Oreo Cheese Cake
  • adik aku (angah) beli Satay Shamuri
  • adik aku lagi (hanie) beli KFC
  • lagi lagi adik aku (iqa) beli Pizza Hutt


Kaum ibu-ibu dan cucu-cucu aje yang bergambar. Ada gambar makanan. Tue dia, bergambar dengan cucu perempuan dia.


**p.s
Manager (bak kata n pengakuan dia aaa) Secret Recipe dekat Gombak Business Park agak kurang hajar sikit. Setengah jam aku tunggu jawapan kek aku yang depan mata dia, dia boleh layan orang lain dulu yang datang kemudian. Selagi aku tak tanyer dia buat bodoh aje, aku bukan duduk jauh dari dia, depan mata dia aje, dia boleh selamber jeling aje hmmm :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

widget busuk.org

Labels

Batman (2) Business (18) Gundam (15) Hari Raya (7) HLJ (2) Kamen Rider (7) KFC (1) Kuala Lumpur (47) Langkawi (1) Life (94) LIMA (1) McD (1) Mecha (16) Merdeka (1) Movie (7) News (25) Pahang (2) Perak (4) Place (23) Pulau Pinang (1) Selangor (36) Terengganu (1) Toys (21)